wok-kök
från Gert Klötzke


Leveransvillkor och köpinformation 

1. Priser
Samtliga priser är angivna i svenska kronor inklusive moms. Frakt tillkommer. Vi anstränger oss för att hålla en låg prisnivå. Skulle du vilja dela upp kostnaden i delbetalningar så är det möjligt. Skicka e-post till Gert Klötzke >>>>> som som är delägare i www.wok.nu med ditt telefonnummer så försöker vi komma överens om betalningar så att det passar dig.

2. Leveranssätt och leveranskostnad inom Sverige
Alla beställningar levereras på billigaste och effektivaste sätt. Leveranssätt bekräftas i vår orderbekräftelse. Leveranskostnad tillkommer, och betalas alltså av köparen. Leveranskostnaden bekräftas i vår orderbekräftelse. Leveranskostnaden utgörs av våra egna kostnader, inga pålägg görs.

3. Betalning
All betalning sker mot faktura som betalas inom 7 dagar. Fakturan medföljer leveransen. Fakturan utställs av Concept Clean Air CCA KB med organisationsnumret 969709-7005. Företaget innehar F-skattebevis. Du måste uppge personnummer (eller organisationsnummer för företag) vid beställning. Köparen godkänner alltså att kreditbedömning kan göras. Vid eventuella invändningar mot att vi gör kreditbedömning så kontakta oss på mail till order<at>wok.nu >>>>>  För närvarande accepterar vi enbart förskottsbetalning vid leverans utanför Sverige. Instruktioner om hur du betalar erhåller du med e-post.

4. Garanti
Vi lämnar 1 års garanti på samtliga produkter. Privatpersoner omfattas av konsumentköplagen, vilket innebär att ni har reklamationsrätt under 2 år. Läs mer på konsumentverkets hemsida www.konsumentverket.se. Vi svarar inte för skador på annan egendom än levererad produkt eller skador som åsamkats tredje man på grund av den felaktiga produkten eller andra följdskador eller indirekta skador.

5. Ångerrätt

Som privatperson har du 14 dagar på dig att ångra ditt köp efter att du mottagit varan. Varan ska vara i oförändrat skick, dvs får inte vara använd och förpackningen ska vara oskadad. Kontakta oss först för att få ett returnummer. Det är ditt ansvar att varan och dess originalförpackning kommer tillbaka till oss i oskadat skick och du bekostar själv returfrakten. Se därför till att varan emballeras väl. Returen är inte godkänd förrän vi har kontrollerat varan. Vid godkänd retur så återbetalas summan. Vid ej godkänd retur så returneras varan och frakt debiteras. Om du vill returnera  genom att hänvisa till din  Ångerrätt måste du ändå betala vår fraktkostnad. 

6. Äganderättsförbehåll
Äganderätten till levererade varor övergår till köparen först då hela köpeskillingen erlagts. Observera att kunden således inte äger rätt att vidareförsälja eller pantsätta egendomen innan full betalning erlagts.

7. Fel vid leverans
Kontakta oss omgående om något blivit fel vid leveransen så åtgärdar vi felet. 

8. Transportskador
Synliga skador på godset ska anmälas direkt vid mottagandet. Dolda transportskador anmäls till fraktaren (Posten eller speditör) inom 7 dagar. Vi tar inte på oss ansvaret för transportskador utan alla transportskador regleras av fraktaren.

9. Ej utlösta paket

Beställda men ej utlösta paket debiteras med kostnaderna för dubbelfrakt samt en hanteringskostnad på 250 kr. Specialbeställda varor debiteras fulla värdet samt frakt och returfrakt.

10. Produktinformation 
Vi reserverar oss för eventuella fel i produktinformationen som finns på vår hemsida och kan heller ej garantera att bilder exakt återger produkternas verkliga utseende.

11. Personuppgiftspolicy
Vi lämnar ej ut adresser, telefonnummer e-postadresser eller andra personuppgifter om våra kunder till tredje man för marknadsföringssyfte, statistisk bearbetning eller dylikt. Kunders personuppgifter behandlas konfidentiellt oavsett om de speciellt har begärt detta eller inte. Vi använder informationen endast för att kunna handlägga kundernas beställningar. 

12. Kontakt med oss
Maila dina frågor etc till postmaster<at>wok.nu >>>>> så tar vi tag i dina frågor så snart vi någonsin hinner. Det går alltid bra att ringa vår kundservicetelefon 0709 999 770. 

Skriv ut denna sida